MENU

Kontakt

05

Dane teleadresowe

Kancelaria Adwokacka

Adwokat Oxana Piątkowska

Ul. Krakowskie Przedmieście 41
00-071 Warszawa

Tel. (22) 465 17 17
Kom. 698 641 555
Fax. (22) 244 26 37

Mail:
kancelaria@adwokatpiatkowska.pl o.piatkowska@adwokatpiatkowska.pl marketing@adwokatpiatkowska.pl

Godziny urzędowania:
poniedziałek - piątek 10.00– 17.00

Po wcześniejszym uzgodnieniu istnieje możliwość dokonania czynności poza godzinami urzędowania.


Pokaż biuro na mapie

Zobacz też

Informacje o poradzie prawnej on-line Formularz porady prawnej on-line
02

Formularz porady prawnej

Wypełnij i wyślij formularz w celu otrzymania warunków współpracy

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO informujemy, że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Kancelaria Adwokacka Adwokat Oxana Piątkowska, z siedzibą w Warszawie, ul. Krakowskie Przedmieście 41, 00-071 Warszawa. Przetwarzamy Pani/Pana dane wyłącznie w celu udzielenia odpowiedzi na pytanie zawarte w formularzu kontaktowym (podstawa przetwarzania danych to realizacja naszych prawnie uzasadnionych interesów administratora w postaci komunikacji z użytkownikami strony). Pani/Pana dane będą przetwarzane nie dłużej, niż jest to konieczne do udzielenia Pani/Panu odpowiedzi, a po tym czasie mogą być przetwarzane przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń. Podanie przez Panią/Pana danych jest dobrowolne, ale konieczne do tego, żeby odpowiedzieć na Pani/Pana pytanie. Ma Pani/Pan prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia swoich danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego.

* - pola obowiązkowe

Porada prawna

Instrukcja uzyskania porady prawnej on-line

1. Klient przesyła Kancelarii wypełniony formularz zamówienia (zamieszczony poniżej), bądź opisuje problem bezpośrednio na następujący adres mailowy:
kancelaria@adwokatpiatkowska.pl

2. W ciągu 24 godzin Klient otrzymuje wiadomość zwrotną zawierającą wycenę i termin realizacji danego zlecenia.

3. W przypadku akceptacji warunków współpracy zawartych w wiadomości zwrotnej, Klient dokonuje wpłaty wynagrodzenia na konto Kancelarii. 

4. Po zaksięgowaniu wpłaty na koncie Kancelaria niezwłocznie przesyła Klientowi kompleksową odpowiedź wraz z potrzebnymi dokumentami.

Skierowanie zapytania oraz wycena jest bezpłatna.